Nα μειώσει την απήχηση του περιεχομένου σελίδων το οποίο θεωρεί spam επιχειρεί το Facebook. Ο αμερικανικός κολοσσός βάζει πλέον στο στόχαστρο περιεχόμενο το οποίο έχει ως σκοπό να εξαπατήσει τους χρήστες του και να κάνουν κλικ σε αυτό και θεωρείται ως spam. Κατά τον τρόπο το Facebook προχωρά σε μια σειρά αλλαγών με ονομασία News Feed FYI και θέτει τρεις βασικές κατηγορίες spam.
Η πρώτη κατηγορία σχετίζεται με δημοσιεύσεις οι οποίες ζητούν από τους χρήστες να αναλάβουν δράση, να κάνουν δηλαδή like, κοινοποίηση ή να αφήσουν κάποιο σχόλιο. Continue reading