Μία νέα δυνατότητα έδωσε στη δημοφιλή υπηρεσία Street View του Google Maps. Πρόκειται για ένα σύστημα που πολλοί χαρακτηρίζουν ως «χρονομηχανή» που επιτρέπει πλέον στον χρήστη να «ταξιδέψει πίσω στον χρόνο» και να δει πόσο έχουν αλλάξει κάποιες τοποθεσίες ανά το πέρασμα των ετών.
Η Google δίνει τη δυνατότητα στον χρήστη να δει αλλαγές σε τοπία, κτήρια, δρόμους και ακόμη και ολόκληρες γειτονιές από όλο τον κόσμο από το 2007 και μετά – έτος κατά το οποίο ξεκίνησε το πρόγραμμα χαρτογράφησης της εταιρείας.
Πλέον, εάν ο χρήστης κλικάρει στο ένα νέο εικονίδιο που εμφανίζεται σε γωνία της οθόνης ενώ χρησιμοποιεί το Street View στο Google Maps, ενεργοποιεί τη «χρονομηχανή» και στη συνέχεια αλλάζει τον χρόνο ή και την εποχή που θέλει να δει, και βλέπει πώς η εικόνα έχει αλλάξει με το πέρασμα του χρόνου.
Το νέο χαρακτηριστικό μπορεί επίσης να λειτουργήσει ως ψηφιακό χρονολόγιο της πρόσφατης ιστορίας, όπως στην περίπτωση της ανοικοδόμησης μετά τον καταστροφικό σεισμό και το τσουνάμι του 2011 στην Οναγκάβα της Ιαπωνίας. Μπορείτε επίσης να βιώσετε διαφορετικές εποχές και να δείτε πώς θα ήταν να κινείστε σε ιταλικούς δρόμους το καλοκαίρι και τον χειμώνα».
Την ίδια στιγμή, ο άλλος κολοσσός του Internet, το Facebook, ανακοίνωσε τα οικονομικά αποτελέσματα για το α’ τρίμηνο του έτους, κατά το οποίο η εταιρεία κατέγραψε συνολικά έσοδα ύψους 2,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Μάλιστα, το Facebook κατέγραψε 1,01 δισεκατομμύριο χρήστες από φορητές συσκευές. Οι συνολικοί μηνιαίοι χρήστες ανήλθαν στο 1,28 δισεκατομμύριο, οι καθημερινοί χρήστες ήταν 802 εκατομμύρια, ενώ οι καθημερινοί «κινητοί» χρήστες ανήλθαν στους 609 εκατομμύρια. Επιπλέον, ένα ποσοστό 59% από τα διαφημιστικά έσοδα της εταιρείας προέρχονται από φορητές συσκευές.
Επιπλέον, το Facebook παρουσιάζει 341 εκατομμύρια αποκλειστικούς χρήστες μέσω φορητών συσκευών, έναντι 296 εκατ. το προηγούμενο τρίμηνο και 189 εκατομμυρίων πέρυσι.
Να σημειώσουμε ότι πρόσφατα το Facebook εξαγόρασε την υπηρεσία μηνυμάτων WhatsApp έναντι του ποσού των 16 δισ. δολαρίων (μετρητά και μετοχές), καθώς και την κατασκευάστρια συσκευών εικονικής πραγματικότητας Oculus έναντι του ποσού των 2 δισ. δολαρίων.