Περισσότερες από 7 εκατομμύρια κονσόλες βίντεο παιχνιδιών Playstation 4 έχει πουλήσει η Sony σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της ιαπωνικής εταιρείας. Λίγες εβδομάδες νωρίτερα, τον Φεβρουάριο, η Sony είχε ανακοινώσει ότι ξεπέρασε το σύνολο του ετήσιου στόχου που ήταν στα 5 εκατομμύρια μονάδες μέχρι το τέλος του Μαρτίου.
Η διάθεση του PlayStation 4 ξεκίνησε στις 29 Νοεμβρίου του 2013 περίπου την χρονική περίοδο που η ανταγωνιστική ως προς τη Sony, η αμερικανική εταιρεία Microsoft Corp κυκλοφόρησε το δικό της δημιούργημα στον τομέα των βίντεο παιχνιδιών το Xbox One. Οι πωλήσεις του Xbox One, που διατίθεται ακριβότερα από την κονσόλα της Sony, έφτασε τις πωλήσεις των 3 εκατομμυρίων μονάδων στα τέλη του 2013.
Η ιαπωνική εταιρεία παραδέχεται στην ανακοίνωσή της, ότι εξακολουθεί να αντιμετωπίζει δυσκολίες προκειμένου να αντεπεξέλθει στην αυξημένη ζήτηση για το PlayStation 4, αλλά παραμένει σταθερή στη δέσμευσή της να καλύψει τις ανάγκες του κοινού.
Αξίζει να σημειώσουμε ότι το PS4 είναι ήδη διαθέσιμο σε 72 αγορές, ενώ το Xbox One αναμένεται να κάνει το ντεμπούτο του σε 26 νέες αγορές μόλις τον ερχόμενο Σεπτέμβριο, μεταξύ αυτών στην Ελλάδα και άλλες ευρωπαϊκές χώρες, την Ιαπωνία, την Κορέα κ.α.
Ωστόσο, σημαντική ώθηση στις πωλήσεις της Microsoft φαίνεται να έδωσε η αποκλειστική κυκλοφορία του τίτλου Titanfall της Electronic Arts. Αντίστοιχα, οι πωλήσεις τίτλων της Sony ανήλθαν συνολικά στους 20,5 εκατομμύρια τίτλους, παγκοσμίως μέχρι τις 13 Απριλίου. Αυτός ο αριθμός αφορά τόσο τις φυσικές πωλήσεις σε καταστήματα όσο και το download τίτλων. Συνολικά, η Sony πρόκειται να κυκλοφορήσει 120 τίτλους παιχνιδιών για το PS4 σε όλη τη διάρκεια του 2014.
Στο μεταξύ, η Sony έδωσε μια ιδέα για το τι να περιμένουμε από την αναβάθμιση του λογισμικού του PlayStation 4. Η ιαπωνική εταιρεία βασιζόμενη στις αντιδράσεις των χρηστών, σχεδιάζει δύο σημαντικές αναβαθμίσεις για τη v1.7. Η πρώτη έχει να κάνει με τη δυνατότητα για προ-φόρτωση των παιχνιδιών πριν την επίσημη μέρα κυκλοφορίας τους. Το χαρακτηριστικό αυτό θα επιτρέπει στους χρήστες να ξεκινούν να παίζουν ένα παιχνίδι την ίδια στιγμή που θα γίνει διαθέσιμο επίσημα, αντί να περιμένουν να το κάνουν download κατόπιν. Η δεύτερη σημαντική αναβάθμιση στο λογισμικό, έχει να κάνει με ένα νέο πρόγραμμα επεξεργασίας βίντεο που ονομάζει SHAREfactory. Η εφαρμογή θα δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να συνδυάζουν και να παραμετροποιούν κλιπ βιντεοπαιχνιδιών που έχουν καταγράψει, με τη χρήση φίλτρων, μεταβάσεων και θεμάτων.