To Taxibeat έτοιμο να παίξει μπάλα στο Μουντιάλ (τώρα και με πιστωτική)

Όλα ξεκίνησαν πριν από περίπου τρία χρόνια, το καλοκαίρι του 2010, όταν ο Νίκος Δρανδάκης, σύμβουλος επιχειρήσεων σε θέματα τεχνολογίας και νέων μέσων, βρέθηκε σε μια απομακρυσμένη περιοχή της Κηφισιάς και δεν μπορούσε να βρει ταξί. Έτσι δημιουργήθηκε το Taxibeat, μια online υπηρεσία-εφαρμογή, μέσω της οποίας καλείς εύκολα το ταξί.

Μάλιστα, η τελευταία αναβάθμιση της εφαρμογής Taxibeat, η οποία έφθασε αισίως την έκδοση 6,0, παρέχει τη δυνατότητα στο χρήστη να περάσει τα στοιχεία της πιστωτικής του κάρτας και κάθε διαδρομή που εκτελεί μέσω Taxibeat θα πληρώνεται αυτόματα μετά το τέλος της με το ποσό που έχει γράψει το ταξίμετρο.

Πριν από λίγες ημέρες η ελληνική startup επιχείρηση του Ν. Δρανδάκη ανακοίνωσε πως δέχτηκε μια Series A χρηματοδότηση, ύψους 4 εκατ. δολαρίων, από το Hummingbird Ventures, ένα επενδυτικό ταμείο με έδρα το Λονδίνο. Πλέον το Taxibeat έχει στο ενεργητικό του μέσα σε δυόμισι χρόνια πάνω από 3 εκατ. δολάρια επιπλέον χρηματοδοτήσεις και θεωρείται ως η πιο επιτυχημένη επιχειρηματική ιδέα στην Ελλάδα. Σήμερα η εταιρεία εξυπηρετεί συναλλαγές άνω των 40 εκατ. δολ. σε αξία, ενώ εμφανίζει ρυθμό ανάπτυξης 18% μηνιαίως.

Η επιχείρηση χρηματοδοτήθηκε το 2011 αρχικά από το Openfund, ενώ επτά μήνες αργότερα ολοκλήρωσε ένα Angel Round 250.000 ευρώ.

Το Taxibeat από την Αθήνα βρέθηκε πολύ σύντομα σε Όσλο, Παρίσι, Βουκουρέστι, Σάο Πάολο, Ρίο ντε Τζανέιρο, Μιλάνο, Μπουένος Άιρες και στην Πόλη του Μεξικού. Το ενδιαφέρον, ωστόσο, στρέφεται στη Βραζιλία. Εκεί αναμένεται να κατευθυνθεί και το μεγαλύτερο μέρος της επένδυσης των 4 εκατ. δολ. από το Hummingbird Ventures, εν όψει και της διοργάνωσης του Παγκοσμίου Κυπέλλου Ποδοσφαίρου το καλοκαίρι του 2014. Σύμφωνα με τα στοιχεία που δίνει το Taxibeat Βραζιλίας, η υπηρεσία έχει λάβει 250.000 downloads για συσκευές iOS και Android, ενώ έχει 15.000 εγγεγραμμένους οδηγούς στις δύο πόλεις όπου δραστηριοποιείται. Καταλαμβάνει, μάλιστα, μερίδιο αγοράς 25% του συνολικού στόλου ταξί σε Σάο Πάολο και Ρίο ντε Τζανέιρο, ένα ποσοστό που η εταιρεία αναμένει να φτάσει μέχρι το 30% στο τέλος του χρόνου.